24. toukokuuta 2019

7 x tätä et tiennyt minusta




Kirjoitan asioistani aika avoimesti ja tekstieni perusteella ihmiset voivat kuvitella tuntevansa minut hyvinkin. On kuitenkin paljon asioita, joita kukaan ei tiedä. Haluan nyt jakaa teille viisi ehkä yllättävääkin asiaa. Samalla tässä postauksessa näette, kuinka kuvauksellinen osaan olla. :D Nämä on niitä kuvia, jotka yleensä jäävät julkaisematta.


Näitä asioita et ehkä tiennyt minusta:

  • Olen herkkä vaikka se ei näykään ulospäin. Olen myös kamala ikävöimään.
  • Haaveeni on pikkutytöstä asti ollut olla rekkakuski.
  • Pidän leijonan lailla omieni puolia.
  • Syön suurimman osan ajasta terveellisesti, mutta herkkuttelen joskus. Suurin heikkouteni on minttu- ja pähkinäsuklaa sekä suklaapehmis.
  • Olen ehdoton koti-ihminen. Viihdyn liiankin hyvin kotona, olisin aina siellä jos vain voisin.
  • Minua ei pelota aloittaa uusia juttuja ja kokeilen rohkeasti kaikkea, mihin vain yllytetään lähtemään mukaan. 
  • En osaa tehdä rahaa, koska olen liian kiltti. Olen hyvä keksimään uusia bisnesideoita, mutta huono pyytämään ihmisiltä rahaa niistä. Tätä taitoa olen nyt yrittänyt parantaa, jotta voisin kehittyä yrittäjänä.




Täytyy sanoa, että näiden kuvien perusteella minussa on myös supermallin ainesta. 

Kivaa viikonloppua! 

xxx Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti