26. maaliskuuta 2023

Kreisi Bailataan!!

Loma ja kreisi bailaus! Ilman lapsia tai ketään muitakaan lomalla. Sehän tarkoittaa kreisi bailausta? No ehkä joskus 15 vuotta sitten, Minun tämän loman kohokohta on ollut, kun olen yhtenä iltana jaksanut valvoa puoli kymmeneen 😂 Olen ihan älyttömän väsynyt, toki se johtuu varmaan osaltaan aikaerosta, kuumuudesta, mutta varmaan myös talven töistä ja pimeydestä. En ole muutenkaan mikään ravintoloissa istuja tai parvekkeella viinin juoja. Enkä taaskaan sano, että siinä olisi mitään väärää se ei vaan ole minun juttuni.

Isäni aikoinaan sanoi, että yhden juomisessa ei ole mitään järkeä ja siinä olen hänen kanssaan ihan samaa mieltä. Koskaan en ole oppinut ottamaan vaan yhtä, jos kyseessä ei ole yksi iso viinipullo tai vastaava. No se siitä Sannan ottamisesta, sillä kaikille lohdutuksena olen osannut nuorena kyllä juomisen jalon taidon oikein hyvin. Niin olkoon se taito jäänyt menneisyyteen.

Mikään ei ole niin ihanaa kuin mennä nukkumaan illalla jo ennen yhdeksää. Kotona se ei koskaan onnistu, koska aina on joku homma tekemättä. Jos ei muuta niin lapsille hiuksiin lettejä. Luoja on varmasti antanut minulle myös puolison, joka on vielä parempi nukkumaan kuin minä ja viihtyy kanssani hotellilla mielellään. Hän meni eilen nukkumaan jo klo.19.00, kun minä kävin vielä syömässä.

Olen tämän viikon aikana ymmärtänyt yhden pelottavan asian, en ole osannut kuunnella kehoani. Se on yrittänyt huutaa minulle että mene hyvä nainen nukkumaan ja rauhoitu. Olen ollut väsynyt jo pitkään, mutten ole antanut itselleni mahdollisuutta hellittää. koska olen tyhmä. Kohtelen kehoani väärin, vien sen äärirajoille, mutten tajua, että se ei määräänsä enempää kestä. Ja sen takia olen päättänyt, että opettelen kuuntelemaan sitä tulevaisuudessa paremmin.

En ole kone ja hei olen kohta 40 vuotias eli nyt olisi aika opetella se pieni sana EI. Minun ei aina tarvitse jos en jaksa, voin mennä nukkumaan aikaisin. Ei ne mitkään työt katoa yön aikana tai kukaan ei vie niitä minulta. On ihanaa kokea tällaisia lomia, että voi vaan olla. Kuunnella meren pauhua ja olla hiljaa omien ajatusten kanssa. Kelvata juuri sellaisena kuin on, koska silloin ihminen on parhaimmillaan. Liian monet elävät äärirajoilla, unohtavan sen kaikista tärkeimmän eli itsensä. Kukaan ei voi korvata sinua jos et jaksa, kukaan ei ole onnellinen jos romahdat. Kukaan ei voi täysin paikata rikkoutunutta kehoa.

Kuuntele itseäsi, vain sinä olet tärkeä. Kun opit, että sinä olet itsellesi se kaikista tärkein voit pitää muistakin huolta. Kukaan ei voi kuitenkaan huolehtia sinusta paremmin kuin sinä itse. Elä unohda sinä olet korvaamaton❤️ Arvosta kehoasi, arvosta terveyttäsi, arvosta itseäsi ja arvosta elämää, joka sinulle on annettu.

Nyt tämä kreisi bailaaja lähtee nukkumaan, onhan kello täällä kohta kahdeksan 😴 

❤️ Sanna ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti