16. maaliskuuta 2023

Kompressiosta apua treeniin ja palautumiseen.

 * Teksti toteutettu kaupallisessa yhteistyössä Lifeturnin kanssa.*

Treenaaminen on minun yksi suurista intohimoistani. Niinkuin olen kertonut on salilla treenaaminen ollut lähellä sydäntäni jo vuosi kausia. Mutta rakastan myös kävellä paljon. Minulla on luonnostaan yli liikkuvat nivelet, mitkä aiheuttaa usein harmaita hiuksia minun elämääni. Ja niinkuin hyvin tiedätte en todellakaan ole mikään kehonhuollon mestari, palautumisesta puhumattakaan. 

Mutta nyt sain mahdollisuuden testata Lifeturnin tuotteita. Lifeturn on suomalainen kahden perheen yritys, jonka tuotteet on suunniteltu tukemaan kokonaisvaltaista hyvinvointia sekä terveyttä. Yrityksen yksi hienoimmista ajatuksista on muistuttaa, että kokonaisvaltainen hyvinvointi alkaa valinnoista, mitä teet kehosi ja mielesi suhteen.

Koska minä kärsin yli liikkuvista nivelistä yksi ehdoton valinta tuote testiin oli LKT10 polvituet. Tuet on ihan ehdottomat jos yhtään on polvien kanssa ongelmia. Minulla esimerkiksi polvet kipeytyvät helposti, koska yliliikkuvien nivelten takia polvet usein yliojentuu useissa liikkeissä. Kyykyt ovat niistä ovat kaikista pahimmat. Polvitukien ansiosta polveni pysyvät paremmin oikeassa asennossa ja mikä kaikista parasta ne palautuvat todella paljon paremmin tukien kanssa, koska niiden tasainen kompressiopaine lisää verenkiertoa tehokkaasti, lämmittää lihaksia ja kuljettaa niihin tehokkaasti happea ja poistaa maitohappoa. Kesällä ehdottomasti kokeilen niitä myös juoksuun ja pyöräilyyn. Polvituet ovat kevyet, siirtävät loistavasti kosteutta iholta, tukevat tiukasti eivät kuitenkaan purista, jonka ansiosta niitä voi pitää vaikka koko päivän. Nämä polvituet soveltuvat myös nivelrikkon hoitoon. Minun käyttö kokemuksen perusteella ihan 9 + arvoiset ja olen suositellut niitä jo monille asiakkailleni. Minulla on polvituet kokoa M.

Tästä polvituet!

Toinen testi tuote oli pitkät kompressio sukat. Nämä tulivat ihan pelkästään minulle palautumista ajatellen, koska olen jalkojeni päällä lähestulkoon kaiket päivät.  Laitan sukat jalkaani varsinkin jalka treenin jälkeen tai pidän niitä jo treenatessa. Ne ovat ihanat jalassa ja mikä parasta ne pysyvät hyvin paikallaan, eivät valu tai myttyyny varpaisiin. Jalat eivät myöskään hikoonnu sukkien ollessa jalassa kokopäivän. Nyt ajattelin laittaa ne lentokoneeseen jalkaan, kun edessä on pitkä lento. Lennoilla jalkani keräävät nestettä, joten on mielenkiintoista seurata miten nyt käy, kun loma lähenee. Olen pitänyt sukkia myös kehonhuollon yhteydessä, sekä ihan van kotosalla, koska minusta ne ovat älyttömän mukavat jalassa ja näyttävätkin kivoilta.  Vanhin tyttäreni varasi jo ne itselleen kesäksi, kun jalkapallopelit alkavat. Ehkä tilaan hänelle omat, koska tiedän etten nää enää sen jälkeen sukkiani. 

Tästä sukat!


Kolmantena tuotteena oli ihan pakko ottaa testiin vielä treeni housut, vaikka ne poistuvia tuotteita verkkokaupassa olikin. Mutta siis miten ihanat ne onkaan jalassa. Niin pehmeät ja napakat. Ihan heittämällä top 3 meni minulla nämä housut ja joudun tilaamaan kyllä toisetkin, sillä en millään haluaisi muita housuja enää jalkaani laittaa. Ehdottomasti kannattaa käydä nappaamassa itselle omat, jos vaatekaapissa on hyvien treenihousujen vajetta. Näitä ei voi edes tarpeeksi kehua ja sen verran voin paljastaa, että olen jonkin verran eri housuja testaillut, että lämpimikseen ei näitä tarvitse kehua.

Lifeturn yllätti minut jokaisella osa-alueella enemmän kuin positiivisesti ja voin hyvällä omalla tunnolla suositella kaikille näitä tuotteita. Ja niinkuin alussa kerroin on kyseessä täysin kotimainen perhe yritys, joten sitä suuremmalla syyllä kannattaa käyttää heidän palveluitaan. Jos ajattelen tuotteita niin niiden käytännöllisyyden lisäksi, ne ovat myös erittäin tyylikkäitä. Minä arvosta kumpaakin ja näissä tuotteissa ne ominaisuudet ovat kohdallaan. Laitan teille vielä linkin tuohon alle, mistä pääsee suoraan ostoksille. Toivottavasti löydätte paljon hyviä tuotteita oman terveytenne tueksi :D

Legginsit tästä!

XxX Sanna

Kuvat Saija Heinämäki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti