4. elokuuta 2015

Ensimmäinen askel kohti välkeempää elämää...

Oikein hyvää tiistai aamua kaikki :D 
Välkeetä, sitä tämä minun elämäni alkaa pikkuhiljaa olemaan...Moni varmasti miettii että mitähän sekin tarkoittaa. NO rakas naapurini, ihminen jota arvostan todella paljon ja korkealle, tuli kerran muutama vuosi sitten meille ja kertoi minulle, että onpas teillä välkeätä. Silloin hän tarkoitti sitä, että oli siistiä, kynttilöitä paloi ja meillä oli rauhallinen tunnelma. Tänä vuonna hän kävi uudestaan alkukesästä eikä sanonut enää että meillä olisi välkeätä. Paikat saattoi olla hivenen sekaisin ja meillä oli ihan erillainen tunnelma, kireämpi.

Nyt kun olen opetellut katsomaan itseäni peiliin ja opettelut muuttamaan asennettani ja korjaamaan omat aikatauluni olen saanut sen välkeyden takaisin, ainakin osittain. Vieläkin tulee ylilyöntejä, en osaa laskea tarpeeksi pitkään ja käyn kierroksilla, mutta nyt huomasin onnekseni että osaan myös lähteä tilanteesta pois, ensin kyllä selvitettyäni sen. Olen siis kehityynyt pienin askelin :D

Ensi viikolla meille palaa arki lapset lähtee kouluun ja syksy tulee. Kesä on ollut todella huono niin säiden kuin kaiken muunkin sekasorron takia. No nyt olen tehnyt nitä asioita mitkä olin vuodeksi johonkin unohtanut. Rakkaan ja kokoajan rakkaamaksi käyvän aviomieheni sanoin elin vuoden "fittness"elämää, olin täynnä vaan treeniä,tavoitteita, töitä, unohdin perheeni, ystäväni ja oikeastaan unohdin elää. Enkä missään nimessä tarkoita nyt sitä, että treenaamisessa, tavoitteissa ja fittnes elämässä olisi jotain pahaa. Tarkoitan vaan omasta näkökulmastani ja siitä että minulla se eni aivan yli! Nyt olen leiponut, lukenut, laittanut terassia, nauttinut ihmisistä ympärilläni, käynyt lenkillä, olen elänyt ja olen taas elossa! 


Minun uusi ihana terassi tai kalusteet <3

Syksy tulee ja minulla on tavoitteita, oman treenin, työn ja vapaa-ajan suhteen. Opettelen aikatauluttamaan, ennenkaikkea opettelen kuuntelemaan, miinun täytyy opetella luottamaan jälleen itseeni. Olen päättänyt treenata kovaa ja tehokkaasti, mutta vaan sillä prosentilla että minusta se tuntuu hyvältä, on osa elämääni ei kokoelämäni. Aijon ottaa enemmän aikaa ystävilleni ja oikesti nähdä heitä, muutenkin kuin lenkillä tai salilla. Aijon nauttia perheestäni. Minullakin on oma personal trainer, joka on maailman paras <3 Hän on sekä ystäväni, että valmentajani ja hän sanoi minulle jo aikaa sittenettäsaat aikaan tuloksia jos nautit elämästäsi ja treenaat ilma stressiä! Tätä oppia aijon itse käyttää ja viedä sitä myös asiakkailleni, nautitaan elämästä, koska täällä eletään vaijn kerran, minä haluan ainakin tehdä sen! Tee sinäkin, lupaa että tästä tulee hyvä päivä, aina se eläm ei ole hauskaa ja kaikki menee pieleen, mutta silloinkin auttaa ystävät, perhe, rakkaus sekä tietenkin se hyvä ruoka ja treeni. 

Minun päivästäni tulee tänään upea sillä lähden eläintarhaan lasteni ja ja ihanan ystäväni kanssa. 

Ensi viikolla ensimmäisiä treenikuulumisia :D ihanaa viikkoa teille <3


Tällä ohjeella tähän viikkoon!

-Sanna-








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti