17. elokuuta 2020

Huoliteltuna helposti: kestopigmentointi

Minä rakastan kauniita vaatteita, upeita kroppia ja kaikenlaisia kenkiä. Olen aina ollut sen verran prinsessa, että tykkään olla edes jonkun verran laitettu ennen kuin lähden ihmisten ilmoille. Minun suurin ongelmani on tällä hetkellä todella hikinen työ, jos laitan itseni aamulla, niin olen puoleen päivään jo hikoillut asiakkaiden kanssa tai omissa treeneissä meikit pois. Olen laitattanut kulmakarvojani ainakin miljoona kertaa jos vaikka ja millä kestopigmentoinnilla, mutta pysyvyys on ollut aika heikkoa. 

Minulle on myös kerran aikaisemmin ehkä noin viisi vuotta sitten laitettu eyelinerit, mutta ne jäi silloin jotenkin todella kapeiksi, eikä kamalasti näkyneet minun lerppaluomieni alta. No nyt päätin, kun näin facebookissa erään tutun kosmetologin mainoksen kestopigmentoinneista, että kokeilen vielä. Niinpä vaan tuumasta toimeen ja aikaa varamaan.

Menin ehkä hieman skeptisellä asenteella paikalle ja ajattelin, että katsotaanpas miten meidän käy. No ensinnäkin Elina (Koivistoinen) oli todella ihana nähdä pitkästä aikaa, joten puhumista riitti varmasti 8 vuoden edestä. Elina on ihminen, joka on ihana. Niin aito ja iloinen, todellinen energiapakkaus ja mikä parasta, ihan huippu työssään- hän on myös tarkka ja tuntee minut ja uskaltaa tehdä minulle juuri minunlaiseni jutut. Ja siitä minä tykkään, vähän rohkeutta ja "hulluutta" peliin niin lopputulos on aina täydellinen. 

 

Niinhän se oli tälläkin kertaa. Piirsimme eyelinereita aika kauan, mutta saimme niistä mieleisemme loppujen lopuksi. Luomeni eivät ole samanlaiset ja toinen roikkuu toista enemmän ja monenlaista harmia niissä oli, mutta lopputulos on kaiken ajan arvoinen. Niiden tekeminen ei satu yhtään, ainut mikä voi alussa tuntua hassulta on pienoinen tärinä. Minulle kaikista hankalinta niiden teossa on ehdottomasti selällään makaaminen. En ole tottunut makaan selälläni niin pitkiä aikoja, joten se tuottaa ongelmia minulle kaikista eniten.

Rakastuin uusiin eyelinereihini jo piirto vaiheessa eikä se rakkaus ole tässä neljässä päivässä hälvennyt päin vastoin se on vaan kasvanut kokoajan. On ihana huomata, että sinulla on silmät aina, aamulla kun heräät, kunnon treeniin jälkeen ja vielä illallakin kun olet tullut suihkusta. Uutena juttuna minulle oli tässä näiden hoito. Ei enää bebanttenia litrakaupalla silmiin, niin, että ripsetkin ovat ihan limpissä vaan geelimäistä rasvaa iltaisin. Minulla luomet eivät turvonneet, niitä ei kiristänyt, enkä oikeastaan edes tiennyt, että niihin on mitään tehty. Ainut paha on etten saa mennä saunaan 2 viikkoon (senkin jälkeen lempeisiin löylyihin) ja olen luvannut uida joka ilta. On muuten himppa kylmää olevinaan  tuo järvivesi ilman saunaa.

Koska olen hieman "hullu" ja rakastan kauneutta ja ennenkaikkea helppoutta niin pigmentointi urakka jatkuu. Seuraavaksi on vuorossa huulet ja kulmakarvat. Monien mielestä olen varmasti turhamainen, mutta hei minä tykkään ja haluan kokeilla, niin silloin teen sen. Ja kaiken sen rahan voisi juoda baareissa tai tupakoida savuna ilmaan. Sanoinkin kotona, että olen enemmin selvinpäin ja teen kaikkia niitä juttuja mistä tykkään.

Elina on on ihan huippu tekemään kaikkia kosmetologintöitä ja kaiken lisäksi hän on vielä ihana. Tämä ei ole maksettu mainos eikä millään lailla pyydetty kirjoitus, vaan haluan kertoa että jos haluatte helpottaa arkiaamujen laittautumista niin soittakaa Elinalle ja sopikaa treffit. Elinalla on kauneushoitola Fiinixi, jonka löytää netistä. Jos haluat kilauttaa Elinalle, niin numerosta 0442527732 saat hänet kiinni. Minä ainakin voin suositella häntä täydestä sydämestä.

 

Ps. Elina on myös pigmentoimassa Keuruulla ja Kuopiossa sovitusti.

Ihanaa viikkoa kaikille, näytetään tänäänkin hyvälle.


XxX Sanna    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti