1. marraskuuta 2017

Mikä on turhamaista???

Huomenta taas! Nyt on intoa kirjoittaa ja jotenkin aiheita löytyy nyt hyvin. Turhamaisuus, mitä se on? Jokainen meistä kokee asiat erillailla. Minulla tuli tästä omassa elämässäni eilen esimerkki, joka laittoi pohtimaan asioita monelta kantilta. Kaikki minun lähipiirissäni elävät tietävät, että olen kärsinyt huonosta ihosta kasvojeni alueella, tyttöjen syntymästä asti. Olen syönyt useita lääkekuureja, kokeillut jos jonkunlaisia ihonhoitotuotteita. Käynyt monilla kosmetologeilla ja todellakin kiinnittänyt huomiota ruokailuun. Viimeisen vuoden ajan kasvoni iho on ollut siedettävässä kunnossa, ja kiitos siitä kuuluu ehdottomasti Studio PMK;n Piia Varismäelle, joka on jaksanut hoitaa, kokeilla ja ennenkaikkea luoda uskoa siihen, että vielä me onnistutaan.


Päässäni on pitkään kypsynyt ajatus mikroneulaushoidosta. Hoidosta, joka elävöittää ja ennen kaikkea kiinteyttää ihoa. Minullakin silmäluomet roikkuu ja otsassakin on ryppyjä. On totta, että vanhenemiselle ei voi mitään, mutta jos siihen on jokin luonnollinen keino vaikuttaa haluan sitä ehdottomasti koettaa. Ja niin vaan tuli aika, että Löytömän tytön vuoro oli koettaa tuota 5 x hoitomuotoa. Maksaa se maksaa aika paljon rahaa, mutta meneehän se minuun itseeni ja hyvinvointiini. Nyt on vasta yksi kerta takana ja iho tuntuu nyt jo todelta hyvältä. Se minkä kukin kokee turhamaisena, on jokaisen oman asia, eikä siihen mielestäni ole mitään yhtä ja oikeaa tapaa. Joilllekkin enkelihoidot ovat tärkeitä, toiset tykkäävät matkustella, jotkut nauttivat hieronnasta, joillekkin se voi olla pullo punaviiniä ja hyvää ruokaa. Jokainen edellämainituista voi tuntua jonkun mielestä turhamaiselta.


Minä olen aina pitänyt itseäni huonona, rumana ja vaikeana ihmisenä. Vasta viimeisen vuoden aikana olen ymmärtänyt etten olekkaan niin huono, tai ruma. Olen omalla tavallani kaunis, luonteeltani olen ajattelevainen, nautin muiden ihmisten yllättämisestä. Haluan voida paremmin, panostaa itseeni ja näyttää hyvältä. Jos olen kovalla työllä saavuttanut jonkinlaisen kropan itselleni en halua sitä enää peittää, haluan olla ylpeä itsestäni. Haluan että perheeni voi olla ylpeä minusta. Haluan näyttää omalla ulkonäölläni esimerkkiä kaikille minua seuraaville ihmisille! Hyvinvointi on se minun juttuni, ulkonäkö kuuluu minun kategoriassani siihen. Niinkuin olen sanonut, jos ei tule mitään suuria loukkaantumisia/sairastumisia olen elämäni kunnossa kun täyttän 40 vuotta. Ja tarkoitan sillä jokaista osa-aluetta elämässäni. Tehkää sellaisia asioita itsellenne, jotka saa teidät onnelliseksi. Näyttäkää se, elkää välittääkö muiden kenties kateellisten ihmisten puheista, olkaa turhamaisia jos teidän elämä sitä vaatii. Aina, kun sijoitetaan itseensä ei se mene koskaan hukkaan, eikä ole keneltäkään pois. Minä ainakin olen parempi äiti, tyttöystävä sekä personal traineri jos voin itse hyvin :D Elämä täältä tullaan !!!

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti