30. elokuuta 2023

Onko ilmaisia lounaita?

Olen monesti miettinyt, että onko ilmaisia lounaita olemassakaan? Ja olen sitä mieltä ettei ole, koska ainahan jos ei muuta niin jäädään kiitollisuuden velkaan, vai mitä? Miten monia webinaareja onkaan ilmaisena siitä ja tuosta. Lopussa kuitenkin sanotaan, että osta nyt tämä ja tämä saat sen näin halpaan hintaan. Olin aikaisemmin itse ihan kurkkua myöten täynnä tätä konstia ja niitä kaiken maailman sähköposteja joita tuli. Kuitenkaan en jaksanut niitä lukea kunnolla.

Tämän kesän aikana silmäni kuitenkin avautuivat ja tajusin miten paljon hyötyä niistä saa. Ja eihän sen parempaa keinoa ole saada jotain palvelua halvemmalla kuin osallistua näihin. Työhän kaikkeen on kuitenkin sinun itsesi tehtävä ja jos joku haluaa lähettää sinulle viikoittain siihen sähköpostiisi vinkit niin tänne vaan. Olen nykyään oikea webinaarien ja sähköpostilistojen suurkuluttaja. Minä saan paljon arvokasta tietoa ja voin tutustua palvelun tarjoajiin rauhassa ja valita sieltä juuri minulle parhaan opettajan.

No, kun minusta on kyse niin halusin vetää tämänkin ihan next levelille ja tehdä ilmaisen 2 viikon valmennusohjelman. Joo tein siis kaikille raskausajan diabeteksen sairastaneille äideille kahden viikon ILMAISEN valmennuskokonaisuuden. Ai miksi? No minusta se oli mukavampi kuin webinaari enemmän sellainen Sanna tyylinen🙈 Ja ai, että olen siitä niin ylpeä.🌻

No mitä minä siitä sitten saan? Toivottavasti paljon hyvää palautetta ja kenties hieman puhetta myös kavereille. Saan toki kasvatettua sähköpostilistaa, jonka avulla saan annettua lisää vinkkejä ja hyvää mieltä ihmisille. Toki toivon myös saavani uusia asiakkaita, mutta kaikkein tärkeintä on kuitenkin antaa mahdollisuus jokaisen tutustua minuun vähän paremmin ja tyyliini tehdä töitä. Eihän se ole keneltäkään pois jos haluaa antaa mahdollisuuksia. 

Maailma on muutenkin niin kova paikka nykyään, kilpailu on kovaa ja tarjontaa on paljon. Olen senkin miettinyt, että jos tätä mahdollisuutta ei haluta käyttää hyödyksi ei se ole minulta pois.  Eräs ystäväni kertoi minulle jokin aika sitten, että kun teet hyvää muille saat sen monin kertaisena takaisin. Ja onko sen edes pakko tulla, koska joskus on kiva olla vaan kiva 🙂🌻 


Jos sinä olet sairastanut raskausajan diabeteksen ja haluat saada hieman freesausta ruokavalioosi ja varmistella ettei tyypin 2 diabetes aktivoidu sinulle niin nappaa oma STOPPARI alla olevasta linkistä 🌻

STOPPARI

Ihanaa syksyä sinulle 🍁🌻

🧡 Sanna

Kuvat Saija Heinämäki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti