9. huhtikuuta 2018

Vaikeuksien kautta voittoon..

Huomenta pitkästä aikaa. Luin eilen pitkästä aikaa eri ihmisten kirjoittamia blogeja ja Eeva Teittisen blogikirjoitus koski sitkeyttä. Istuin autossa hallinpihassa, kun luin sitä ja heräsin monessakin asiassa. Minulla ja varmasti monella muullakin on välillä sellainen olo etten minä pysty tai eihän tästä kuitenkaan mitään tule. Minun vahvuuteni on ehdottomasti kova tahdonvoima ja päättäväisyys. Varsinkin jos puhutaan esimerkiksi treenistä tai ruuasta. Mutta jos puhutaan yrittäjänä pärjäämisestä tai markkinoinnissa niin olen ihan onneton. Ajattelen aina, etten onnistu kuitenkaan, koska olen vaan Sanna Pylköltä, enhän minä ole mitään. Miksi sitten ajattelen itsestäni noin, koska työssäni kannustan kokoajan ihmisiä pärjäämään vaikeiden hetkien keskellä ja uskomaan itseensä.


Eilen luettuani Eevin blogin, tajusin, että kaikkien myös heidän julkisten on ollut tehtävä töitä pärjäämisensä eteen ja kovalla halulla jokainen heistä on päässyt sinne missä ovat. Toki julkisuus on aivan mahtava markkinointi kanava, mutta myös todella raadollinen, koska olet kokoajan suurennuslasin alla. Kovalla halulla, kunnianhimolla ja työllä meistä jokaisesta voi tulla melkein mitä vaan. Usko siihen omaan tekemiseen ja kyky nousta vastoinkäymisten jälkeen ylös, yrittää uudestaan ja oppia mahdollisista virheistä. Tehdä kovasti töitä päämäränsä eteen, uskoa itseensä ja omaan työhönsä.

Tämä on minu uusi päämääränä, oppia luottamaan siihen omaan pärjäämiseen, uskoa siihen, että kovalla työllä ja halulla päästään pitkälle. Puhuin asiasta tänään ääneen myös kotona, mieheni kanssa ja monta kertaa palasin samaan lauseeseen, enhän minä voi mennä toisille paikkakunnille tekemään valmennuksia, koska siellähän on jo omat tekijänsä. Kamppailisin heidän kanssa samasta leivästä, mutta aina minulle sanottiiin, että yrittäjän on pakko yrittää jos meinaa pärjätä. Hyvät yhteistyötahot ovat aina hyväksi yrittäjälle, koska yksin pärjääminen on haastavaa. Mietitäänpä vaikka laihduttamista, niin onnistumisprosentti on suurempi kun sinulla on hyvät taustajoukot sekä yhteistyötahot mukana projektissa. Nyt uutta intoa puhkuen lähden toteuttamaan haaveitani ja lähden rohkeasti kohti uusia tuulia. Siihen voi mennä aikaa että työ tuo hedelmää, mutta minulla sitä toivottavasti vielä tässä elämässäni on. Uskokaa ihmiset itseenne, tehkää kovasti töitä haaveiden eteen ja ennenkaikkea muistakaa muistakaa päämäärä mitä kohti olette menossa :D

Ihanaa viikkoa kaikille.

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti