24. lokakuuta 2017

Koskaan ei ole liian myöhäistä!!

Tänä aamuna tuli taas sellainen olo, että nyt on keksittävä taas uusi suunta kohti sitä minun haavettani. Minun yksi haaveeni on iäisyys juttu koskien minun kroppaani, josko nyt olisi minun vuoteni, ainakin mentäisiin suuri harppaus asiassa eteenpäin. Toinen suuri haaveeni liittyy sitten siihen itsensä rakastamiseen. Olen nauranut itselleni sitä, miten monta kertaa olen päättänyt että nyt on se hetki tehdä elämässä lähinnä treenissä niitä suuria lupauksia. Tänä aamuna kun venyin ja vanuin sängyssä puoli kahdeksaan asti, missasin aamulenkin, vaikka olin vakaasti päättänyt sen tehdä. Tajusin tänä aamuna jälleen kerran sen, että jos sinä jotakin oikeasti haluat, on sen haaveen eteen tehtävä töitä siis oikeasti TÖITÄ! Minullahan ei ole mitään pakottavaa tarvetta grillata itseäni, jos ajatellaan maalaisjärjellä. Mutta minullahan ei sitä itseni kanssa tunnetusti ole :D


Kun mietin elämääni tällä hetkellä, niin nyt on se hetki tarttua härkää sarvista ja painaa kovemmin menemään. Halu kehittyä on juurikin se motivaatio, joka minua nyt siivittää eteenpäin. Se miten voit henkisesti vaikuttaa ainakin minulla todella paljon siihen omaan tekemiseen. Tällä hetkellä voin elämässäni niin hyvin, että pystyn vaatimaan itseltäni vielä himpan enemmän. Juttelimme erään asiaakkaani kanssa paljon siitä, onko koskaan liian myöhäistä aloittaa uutta elämää. Tällä tarkoitan lähinnä niitä kaikkien omien haaveiden pohjalta. Jokaisella meillä on omat haaaveet ja kiinnostuksen kohteet elämässä ja niiden pohjalta kannattaakin muutoksia tehdä. Asiakkaani oli kanssani sitä mieltä, että koskaan ei ole liian myöhäistä, asiaakkaani pääpaino onkin lihaskunnon kehittäminen eikä niinkään painon pudottaminen. Olemmekin kasanneet meidän yhteiset juttumme sen pohjalta.


Kun ihmiset aina muistaisivat sen ettei koskaan ole liian myöhäistä, tehdä niitä valintoja jotka ohjaavat heitä kohti sitä mielekkäämpää elämää. Pienet valinnat tekevät kuitenkin pitkässä juoksussa niitä suuria onnen tunteita, ainakin minulla. Elämässä ei pitäisi kokea negatiivisia tunteita, tai tehdä mitään sellaista mikä aiheuttaa pahaa mieltä. Jos ajattelen elämäntapamuutosta, ei sitä kannata tehdä jos itsellä ei ole siihen halua ja motivaatiota. Oli se tapa mikä vaan, niin onnistumisprosentti on suurempi, jos motivaatio ja halu ovat kunnossa sekä oma henkinen vointi hyvä, että pystyy prosessin toteuttamaan, koska helppoa se elämänmuutos ei ole.


Jos sinulla on haave tee töitä ja toteuta se!

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti