2. helmikuuta 2021

Ken on maassa kaunehin?

Tämä kirjoitus ei ole maksettu mainos eikä minkäänlainen yhteistyö-, vaan ihan puhdas oma-aloitteinen postaus. Minä olen vasta vanhemmiten löytänyt oman sisäisen prinsessani. Olen nuoruudessani ollut enemmän tai vähemmän "äijä". En koskaan teininä tykännyt laittaa itseäni saati, että minua olisi kiinnostanut yhtään mitä minulla on päällä. Ensimmäiset korkeakantaiset kenkäni ostin kun oli 18-vuotias, koska baariin ei päässyt silloin lenkkarit jalassa. Olin siis usein kuskina ja sillä notkuin monesti lenkkarit jalassa baarissa. Ehkä joskus kahdenkympin korvilla aloin pikkuhiljaa kiinnostua ns. tyttöjen jutuista. 

 

Ja siitä lähtien vauhti on kiihtynyt. Olen enemmän tai vähemmän tällä hetkellä oman itseni prinsessa. Rakastan ostella uusia vaatteita, pitkät mekot ovat tämän hetken kuumin juttu. Ja niitähän minulla nyt löytyy joka lähtöön. Ainut ongelmani tällä hetkellä on, että missä minä niitä pidän? Olen aina kotona ja useimmiten pidän jumppavaatteita, koska ne ovat kaikista käytännöllisimmät. 

Olen aina ollut herkkä syttymään kaikkeen uuteen ja arkea helpottaviin kauneudenhoito rutiineihin. Kestopigmennoinnit on minulla ollut jo pitkään, mutta kulmakarvoissa väri ei vaan tahdo pysyä. No siihen onneksi on apuna ollut ihan perus kestovärjäys. Mutta nyt tänä aamuna minulle kokeiltiin ensimmäisen kerran kulmien laminointia.  

 

 

" Kulmien laminointi on kulmakarvojen kestomuotoilua. Kulmakarvat pehmennetään, muotoillaan ja kiinnitetään haluttuun muotoon. Lopuksi kulmat värjätään. Laminointi ei ole sama asia kuin kestopigmentointi tai microblading- ne ovat sitten jo pysyvämpiä ratkaisuja.

Kulmien laminointi kestää oman kulmakarvan kasvuvauhdista riippuen 3-6 viikkoa, ja laminointi poistuu pikkuhiljaa kasvamalla. 

Laminointi sopii kaikille joilla kasvaa kulmakarvoja. Laminointi on loistava palvelu erityisesti vaikeasti hallittaville karvoille, ja heille jotka haluavat tuuheammat ja näyttävämmän näköiset kulmat. 

- LASHLOVERS-

Tämä hoito tehtiin minulle siis tänään ensimmäisen kerran. Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen. Olen pitkään ollut sitä mieltä, että kulmakarvat antavat kasvoille ilmettä ja tekevät naisista kauniita. Minulla on itselläni todella vaaleat kulmat ja erittäin haastavat karvat. Ne osoittavat ihan suoraan alaspäin, jospa tällä laminoinnilla saisimme niihinkin vähän ryhtiä. Aika näyttää miten kyseinen hoito minulla kestää.

Koska työni on menevää ja usein olen liikkeellä, niin meikit eivät koskaan ole pysyneet vauhdissa mukana. Ja olen ollut aina aika laiska meikkaamaan, niin juuri siksi kaikki tällaiset mahdollisuudet ovat minulle arvokkaita, koska haluan kuitenkin näyttää hyvältä ja huolitellulta. Kulmakarvojen kestovärjäyksen lisäksi minulla on nyt ollut jonkun kuukauden ripsienpidennykset. Minulla oli aikoinaan sellaiset kanssa, mutta silloin ne eivät pysyneet. Nyt olen ollut näihinkin todella tyytyväinen, aamuni ovat helpottuneet ja olen aina mielestäni valmis lähtöön.

 


En sano sitä, että jokaisen pitäisi nyt ottaa kulmien laminointi tai laittaa tekoripset, mutta jos olet miettinyt näitä vaihtoehtoja, niin annan ehdottoman suosituksen näille. En sano sitä, että nämä ovat ilmaisia, mutta säästän jostakin, että pystyn kerran kuussa sijoittamaan itseeni 50-100e. Kun minä en kerran juo enkä polta, niin olen ajatellut, että panostan sen rahan mielelläni itseeni.

Minusta on ihana olla oman elämäni prinsessa. Olen ehkä pinnallinen, mutta olen onnellinen, kun saan laittaa itseäni. Jos sinun elämäsi vaatii piristystä niin suosittelen kulmien laminointia. Laitan alle ennen ja jälkeen kuvat, niin näette eron. Ja kyllä en ole nyppinyt kulmiani ennen kuvassa ainakaan kolmeen viikkoon🤣 


Tämän kaiken minulle mahdollisti Kauneuspiste Sini Ilona Saarijärveltä. 

XxX Sanna   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti