30. tammikuuta 2019

Luonnollisen kaunista

Jos puhutaan meikeistä ja haastavasta ihosta niin taas sain kopin :D Olen kärsinyt hormonaalisesta aknesta jo vuosia, siitä asti kun tytöt syntyi. Se miten ihoani hoidan ja puhdistan on aivan eri juttuja ja kerron siitä teille vähän myöhemmin. Mutta nyt puhutaan ihan pelkästään meikeistä. Jokunen aika sitten huomasin Facebookissa entisen työtoverini mainostavan täysin luonnonmukaisia meikkejä, ja vielä sellaisia jotka kestää, peittää ja pysyy.


Niinpä laitoin Anulle viestiä ja pyysin meille pitämään esittelyillan järjestämieni pikkujoulujen yhteyteen. Silloin en vielä tilannut tuotteita, vaan pysyin jo käytössä olleissa Idunin meikeissä. Jotka nekin ovat huippuja, apteekin sarjaa ja luonnonmukaisia. Minua jäi kuitenkin kauheasti mietityttämään Young Living Savvy Minerals-meikit. Niinpä päätin, että jos en kokeile en voi koskaan tietää ovatko tuotteet hyviä. Eniten minua kiehtoi näissä juurikin tuotteiden puhtaus ja luonnollisuus. Olen todella kärsinyt ongelmallisesta ihostani, toki se on paljon parantunut pahimmista ajoistaan.


Kun tuotteet minulle sitten saapuivat niin olin kuin pieni lapsi karkkikaupassa. Innoissani heti kokeilemassa. Tilasin ensimmäisiksi tuotteikseni Foundation meikkipohjan, Misting spray-maalilla sekä luomivärin. Aluksi olin kyllä todella hukassa miten jauhemaista meikkipohjaa käytetään, mutta yllättävän pian löysimme sen kanssa yhteisen sävelen. Tuote on riittoisa, hyvin levittyvä ja antaa todellakin luonnollisen lopputuloksen, samalla kuitenkin peittäen ihon epäpuhtaudet. Ja kyllä meikkipohja myös pysyy, eikä ala kiiltämään. Toinen positiivinen yllätys oli pois pesun yhteydessä. Vaikka sen pesi pelkällä vedellä, ei iholle jäänyt jäämiä meikkipohjasta, vaan ihosta tuli puhdas. Ihoni ei ole reagoinut ainakaan huonompaan suuntaan meikkejä käyttäessäni, ja kyllä laitan pohjan joka aamu. Tuotteet ovat myös yllättäneet positiivisesti riittoisuudellaan. Olen myyty, ja myyn myös kyseisiä tuotteita ja ei tämä ei ollut maksettu mainos :D


Se miksi halusin teille meikeistä kirjoittaa, oli niiden puhtaus, jos pyrin syömään puhdasta ruokaa, niin miksen panostaisi myös puhtaasti tuottettuihin meikkeihin.?Käy ihmeessä tutustumassa tuotteisiin Young livingin nettisivuilla tai laita minulle viestiä, autan mielelläni. Minä olen vasta alussa tämän tuoteperheen kanssa, mutta matkani vaikuttaa kyllä hyvältä ja kannattavalta.

Uskalla näyttää hyvältä!

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti