22. syyskuuta 2015

Pimeetä, sataa, ahistaa...

Syksy, sehän se on saapunut. Toisaalta ihanan raikasta ja kaunista, mutta kunnon kesä jäi kokematta. Auringolla on aivan uskomaton voima ihmiseen ja mieleen. Minä ja meidän koko perhe on aurngonpalvoja tyypejä, koiria myöten. Rakastetaan maata auringossa, ja grillata itseämme, ja kyllä tiedän eihän se ole terveellistä. Tänä kesänä tuo valoilmiö jäi vaan aika vähäiseksi. Onneksi edes loppukesästä paistoi vähän ja syksy on ollut kaunis. Minulle jäi kesästä itselle ainakin kamalan odottava fiilis, odotin vaan milloin se alkaa. Luulen, että monelle jäi samanmoinen fiilis. Kesän sään epävakaisuuden huomasi myös työrintamalla, jumpilla oli todella hiljaista ja tuntui, että koko kylä oli hiljainen. Jotenkin luulen, että huono kesä vaikuttaa ihmisiin vieläkin, ei olla innostuttu juurikaan vielä omasta hyvinvoinnista, ainakin jumpilla on vielä suhteellisen hiljaista. Miksei myös kaikki täällä tapahtuvat muutokset vaikuta mieleen ja luo epävarmuutta. Tarkoitan lähinnä nyt uutisissa olevia hallituksen leikkauksia, pakolaisia jne. Mutta toivotaan, että näillä suurilla muutoksilla saadaan jotain hyvää aikaan. Minulla on niistä myös mielipiteeni, mutta annetaan niiden olla :D Yksi hyvä asia on värikkyys, joka ainakin itselläni toimii mieltä piristämään näin pimenevinä syysiltoina.


Kun syksyllä tai elokuussa aloitin sen uuden ihanan aikataulutetun ja välkeämmän elämän. Se muuten edelleen pitää ja toimii, olen kuin uudesti syntynyt ja kyllä nautin elämästäni, olen löytänyt sen uudestaan. No kuitenkin, aloitin treenit ja vaatteet on osa sitä. EN tarkoita, että täytyy olla viimeisen päälle kamppeet, että voi liikkua, vaan tarkoitan, että vaatteiden täytyy olla hyviä päällä ja toimia!!!Minä olen itse henkilökohtaisesti vuoden saanut tuoda tänne meille päin Oi!Oi!Brazilin ihania, värikkäitä ja todella toimivia legginssejä sekä treenipaitoja. Mikä on Oi!Oi!Brazil? Paitsi, että se on maailman ihanimpia treenivaatteita maahan tuova yritys, se on myös eettisesti juurikin oikein toimiva, ihanien ihmisten omistama, jalat maassa seisova yritys! Oi!Oi!Brazil valitsee toimittajansa tarkoin, ja sen toiminta perustuu Brasilialaisten pienyrittäjien toiminnan ja työllisyyden sekä erillaisten hyväntekeväisyys projektien tukemiseen. Se mikä minusta on hienoa, voi täältä vaateen ostava henkilö halutessaan tietää kuka on sen valmistanut ja mikä esimerkiksi on ompelijan tarina. Positiivisena lisänä on, siis vielä ettei tarvitse miettiä, onko housut tehnyt joku lapsi ja ihan olettomalla palkalla ;D

Muistan, kun vuosi sitten sain ensimmäisen oman erän legginssejä myyntiin, ajattelin, että huh huh, nyt on väriä, ja nanosekunnin ajattelin, että kaikki jää käsiin. No tulin kotiin housujen kanssa ja aloin kokeilla, mitkä ottaisin itselleni "työhousuiksi". Vedin ensimmäiset jalkaani ja oli myyty. Kuosi ei heti mielyttänyt silmää, mutta materiaali!!! Aivan kuin ei olisi housuja jalassa lainkaan. Siitä se alkoi, minun ja Oi!Oi!Brazilien ihana yhteinen matka kohti värikkäämpiä ja nautinnollisempia treenejä. Minähän pidän toki housuja jalassa nykyään aina, myös muualla kuin jumpilla. Parasta niissä on kuitenkin, se miten ne toimii. Monet legginssit/trikoot eivät pysy jalassa, niistä tulee nihken kosteita ja epämiellyttäviä, kun ne jalassa treenaa. Toki nyt en voi puhua kuin omasta puolestani, mutta oioit eivät tipu, eivät "kastu" ja ovat koko treenin mielyttäviä päällä. Olen kuullut muutamilta että ne valuu, mutta ehkä silloin jalassa on liian isot housut. Minulta ne ei valu, teen niillä kaikkea, Zumbaan, Kahvakuulaan, vedän Crossia, olen salilla, käyn juoksemassa ja kävelemässä. Minä siis käytän niitä joka päivä ja pesen!! Pesukoneessa 40 asteessa (ei kerrota kenellekään ;D) värit eivät haalistu, toki aina ne hieman vuodenkin käytetyissä housuissa himmenee, mutta ei haalistu, haalistumalla. Ja jos ei kerrota Artolle niin minulla on housuja 8!!! Kyllä kahdeksat ja vielä aijon ostaa niitä lisää ;D


Olen saanut todellla hyvin housuja kaupaksi täällä oleville jumppareille. Alku oli hankalaa niinkuin ajattelinkin, mutta nyt ihmiset ovat oppineet väreihin ja uskaltavat rikkoa rajojaan. Ja minun päälläni ei juurikaan muita housuja nähdä. Mitä tulee hintaan se on 65,90e tai 69,90e. Toki onhan se iso raha, mutta on paljon kalliimpiakin ja huonommin toimivia housuja markkinoilla. Se on vähän, että mistä kukin tykkää. Monet ovat kysyneet, paljon saat provikkaa itsellesi ja kannattaako housumyynti. Kaikille olen vastannut, että myyn housuja sen takia, että myös me täällä keski-suomen synkkien metsien keskellä saataisiin laatutuotteita omalta paikkakunnalta. Toki rahallinen korvaus motivoi aina myymään, mutta en myy niitä sen takia :D Niinkuin Fastin tuotteiden kanssa kävi, kun hintojani epäiltiin, niin kerroin että minä en myy mitään kusettaakseni teitä vaan tuodakseni tänne mahdollisimman paljon palveluita ja kyllä pelkällä rakkauwella <3


Loppuun vielä loistavia uutisia teille kaikille lukijoilleni ;D Ensin miten juuri sinä voit saada itsellesi iki-ihanat  leggarit. Voit pyytää minut kotiisi pitämään ns. vaatekutsut, tai tulla meille kotiin sovittamaan. Housut kulkee minulla myös mukanani jumpilla ja salilla. Voit myös tilata ne verkkokaupasta, osoitteesta; http://oioibrazil.fi. JA NYT SAAT TILATTUA NE KOTIISI SEURAAVALLA KOODILLA ILMAN POSTIMAKSUJA!!! Koodi; oioitropical ilmainen toimitus
Nyt kannattaa hyödyntää tämä mahdollisuus ja tilata väriä elämään ja buustia treeniin! Ole ihmeessä yhteydessä jos haluat tulla sovittamaan housja, se on hyvä päätös ja kannattaa varmasti :D

Ihanaa ja värikästä viikkoa.

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti