13. heinäkuuta 2022

Hyvä terveys -lehti ja minä!!!

 Kun joku aika sitten facebookin messingeriin tuli viesti, jossa tiedusteltiin voitaisiinko minusta tehdä lehteen juttu, olin aivan, että mitä?? Viestissä kerrottiin, että juttu tehtäisiin mikroneulauksesta, joka minulle oli tehny hormonaalisen aknen hoitoon jokunen aika sitten. Viestissä oli vielä, että ajatuksen tehdä juttu minusta oli saatu blogini kautta. Siis oikeasti, minun blogiani oli lukenut joku joka halusi tehdä minusta jutun lehteen. Lehden nimikin oli viestissä mainittu, mutten kiinnittänyt siihen silloin mitään huomiota. Suostuin ilman muuta jutun tekoon välitttömästi. 

Toimittaja soitti muutaman päivän päästä ja lupasi lähettää kysymykset minulle sähköpostiin ja samalla sovittiin haastattelu päivä. Kun haastattelua tehtiin sain jostakin päähäni ajatuksen, että juttu tulisi apteekissa ilmestyvään lehteen. Jutusta tuli hyvä ja meillä synkkasi heti toimittajan kanssa, juttua olisi piisannut vaikka useampaankin juttuun :D 

Seuraavaksi oli valokuvien vuoro, kuvaaja oli minuun yhteydessä ja sovimme treffit meille. Oli hei ihan yli hienoa olla oikean kuvaajan kuvattavana useampi tunti. Siinä kun kiertelimme etsien hyviä kuvauspaikkoja,  tuli puhetta lehden ilmestymispäivästä. Kuvaajalle kerroin, että lehtihän tulee apteekkiin, johon kuvaaja, että ei kyllä tule, vaan kyseessä on Hyvä Terveys -lehti! Kesti hetken ennenkuin aivoni jäsentelivät minulle tiedon siihen muotoon, että sen ymmärsin.

Siis Hyvä Terveys -lehti ja minusta juttu siihen. Kuvaaja kysyi, että enkö oikeasti tiennyt mihin juttu tulee. Sanoin, että tiesin, mutta olin väärässä lehdessä. En ehkä vieläkään voi uskoa, että minusta siis minusta ihan vaan Sannasta Pylkönmäeltä on tehty juttu, ihan oikeaan lehteen. Siis vau! Kuvauspäivä oli hauska, vaikka tieto jutun todellisesta ilmestymispaikasta tulikin minulle vähän yllätyksenä. Yllätyin kuinka hyvin selvisin kameran edessä ja  loppuakohden aloin nauttia siitä. Olisi hienoa, kun olisi luottokuvaaja jonka kanssa voisi tehdä töitä.

No se kuvista, sitten tuli se suuri päivä, kun lehti ilmestyi 6.7. Menin postilaatikolle kuin lapsi, joka odottaa joulupukkia. Lehteä ei ollut!! Jouduin odottamaan sitä aina perjantaihin asti, ja käsiini sain sen vasta sunnuntaina. Ja siellä se oli,  kaksi sivua tekstiä ja yhden sivun kokoinen kuva!! 

Kuva; Kristiina Kontoniemi

Nyt, kun lehti on ulkona niin alan vasta ymmärtämään miten hienoa on, että juuri minusta on se juttu tehty. Ei sitä ihan joka päivä pääse aikakausilehteen. Olen vieläkin hyvin hämmentynyt siitä, että blogini kautta sain jotain näin siistiä. Joku heti kävi komentoimassa, että sehän oli vaan ihonhoitoon liittyvä juttu. Niin olikin ja se juttu oli minusta ja minun ihoni ongelmat ja niiden hoito ovat muovanneet minusta juuri tälläisen naisen, josta tehtiin juttu Hyvä Terveys -lehteen. 

Hyviä asioita tapahtuu, kun niihin jaksaa uskoa ja niiden eteen jaksaa tehdä töitä. Olen intoa täynnä ja uskon todellakin parempaan huomiseen. Hei minun tässäkään päivässä ei ole mitään vikaa, mutta omat tavoitteeni ovat nyt todella nousussa varsinkin oman yritykseni suhteen, nyt on minun aikani antaa teille kaikki minun ammattitaidostani. Tulette saamaan hienoja juttuja ja mahtavia valmennusmahdollisuuksia. Niihin kannattaa tarttua ja aloittaa oma matka kohti parempaa minää. Sitä ennen voitte fiilistellä minun kanssani tätä minun juttuani, Laitan tähän vielä linkin jolla pääsette lehden digisivustolle ja juttu löytyy myös sieltä. 

"https://www.digilehdet.fi/hyvaterveys/9ed8ad49-b5c7-47a5-8c81-d75c9fb55dd1"

Ihanaa sadepäivää kaikille.

XxX Sanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti