15. elokuuta 2018

Kesä kilot vai kesäilot??

No heippa vaan kaikille!!! Huh huh miten ihana kesä meillä olikaan. Lämmintä piisasi ja järvessä oli lämpimät vedet. No sitten se, että missä olen koko kesän ollut?? Ei yhtään tekstiä!! Vastaus on että mökillä :D Olemme olleet nyt kuusi viikkoa yhtäjaksoisesti mökillä ja edelleenkin jatketaan täällä. Remontoitiin viimekesänä mökki ja edelleen hieman sitä fiksaillaan, mutta olemme todellakin nauttineet täällä olosta, ihanasta näkymästä, rauhasta ja siitä niin lämpimästä auringosta.


No mites ne kesän treenit ovat sitten menneet?? Niinkuin monet varmasti minut tuntevat tietävät, että olen aika innokas treenaaja ja tarkasti syöjä. Mutta nyt tämä mökillä olo on muuttanut monia asioita minussa. Olen oppinut levon merkityksen, jopa ajatuksen tasolla hahmottanut kehonhuollon tarpeellisuuden (käytäntö ontuu vielä!!). Olen treenaillut edelleen ahkerasti, mutta ottanut mukaan myös kehonpainolla tehtäviä treenejä, ja tehnyt vaan 1 treeniä päivässä. Mikä on eniten muuttunut niin aamulenkit ovat vähentyneet, osaltaan kuumuus on ollut siihen syynä, mutta testailen nyt hetken yhden treenin päivä vauhtia. Ja ainakin vielä on tuntunut todella hyvältä. Olen panostanut toiminnallisempaan treeniin, mutta silti pitänyt peruspunttitreenit jollakin tasolla mukana kuvioissa. Olo on todella hyvä ja energinen, vaikka treenien määrä onkin vähentynyt. Olen oppetellut myös vaan ”löhöämään”. Alussa se oli kamalan vaikeaa, mutta olen siinäkin asiassa kehityskelpoinen yksilö. Olen intoa täynnä lähdössä syksyyn ja uusien treenien sekä ryhmäliikuntatuntien pariin.


Jos puhutaan vielä vähän ruuasta. Minulla oli tapana käydä kotona ollessamme vaakassa joka viikko. Ja ruuan suhteen olen ollut aina kamalan tiukka ja säntillinen. Nyt kun olemme olleet mökillä ei minulla ole täällä minkäänlaisia vaakoja. Ja kyllä, ei niitä mihinkään tarvitsekkaan, jos ei ole tarkoituksena juurikin painon pudottaminen, silloin sitä kannattaa jonkun verran seurata. Ruuassa eniten on muuttunut smoothieiden tulo kuvioon. Kuumalla ei oikein ruoka maista, joten ihanat ja raikkaat smoothiet astuivat kuvioihin ja tulivat jäädäkseen. Olen syönyt samalla periaatteella koko ajan, muutellut kuvioita vain hieman ja kyllä olen mielestäni voinut todella hyvin. Olen herkutellut aina kunnon tehnyt mieli, syönyt todella hyviä ruokia ja opetellut testaamaan uusia raaka-aineita. Makujenkin puolesta on ollut huippu kesä :D


No aamulla ensimmäisen kerran 6 viikkoon kävin vaakalla ja paino oli tasan sama kun kuusi viikkoa aijemmin :D Minulla oli siis kesä ja ilot eikä kesä ja kilot! Aasin siltana tästä, kun opettelee terveelliset elämäntavat jaksaa nähdä vaivaa, eikä anna periksi niin kesä saa tulla joka vuosi ilman niitä ylimääräisiä kiloja! Jos haluat alkaa minun kanssani muuttamaan elämäntapojasi niin ota yhteyttä joko sähköpostilla; sannahautsa@gmail.com, instassa Sanna_kunnollakuntoon tai Facebookissa kunnollakuntoon, niin aletaan yhdessä hommiin!

Positiivista päivää juuri sinulle <3

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti