12. toukokuuta 2017

PSYYKKINEN PAINONHALINTAVALMENTAJA!!!!

Wuhuuuuu, minä tein sen!!!! Psykologinen painonhalinnanvalmentaja, kuulostaa ehkä jopa hieman pelottavalta :D Meitä tämän alan asiantuntioita ei Suomessa ole tällä hetkellä kovinkaan montaa, ja se mikä tästä tekee vieläkin hienompaa on kuulua tähän "tienraivaaja" porukkaan :D Melkein kaikki tässä elämässä on omasta tahdonvoimasta kiinni, siitä halutaanko asioita tehdä vai oikeasti oppia? Ja tämä pätee myös painonhallinnassa sekä elämäntapamuutoksissa. Viimeisin koulutus jonka kävin, oli ehkä se kaikista antoisin, se oli piste sen iin päälle :D Se puuttuva palanen on nyt löytynyt ja kaikki koulutukset tukevat toisiaan, olen ammattilainen, personal trainingin, ravitsemuksen sekä psykologisen painonhallinnan asiantuntija! Ja se on huisi tunne ;D


Nyt alkaakin sitten se haastavin osa tässä minun työmaassani. Saada se kaikki tieto mahdollisimman monen ihmisen avuksi. Olen ollut nyt vuodesta 2012 yrittäjä, toiminut Kunnolla Kuntoon firmani kanssa. Olen yrittänyt viedä liikunnan ilosanomaa mahdollisimman monelle ryhmäliikkujalle Pylkönmäellä ja naapurikunnissa. Olen toki tehnyt myös personal trainerin hommia, mutta aina se on jotenkin ollut hieman taka-alalla. Siksi nyt olikin aika vetää käsijarrua ja ottaa härkää sarvista ;D

Kesä ja heinäkuu ovat siis luomisen aikaa, silloin ollaan ns. Suunnittelutauolla. Olen aivan liekeissä kun mietin uusia valmennuksia, sitä kaikkea mitä voin ihmisille antaa. Haluan saada tuotteistasi sellaisia että ne ovat selkeitä ja helposti löydettävissä. Sisältöjen pitää olla hyviä ja monia palvelevia. Nyt alkaa tuotteistamisen ja markkinoinnin vallankumous kunnolla kuntoon yrityksessä. Ollaan aivan täysin minun mukavuusalueeni ulkopuolelle, mutta onneksi tähän on avuksi raudanlujia ammattilaisia :D Niinkuin yksi kolleegani sanoi; Alku asenteella on todella kova vaikutus lopputulokseen :D Ihan yhtä kovalla mielenkiinnolla kuin varmasti monet teistä odotan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, avaimet ovat nyt minun käsissäni :D


Ihanaa loppuviikkoa kaikille; nyt lähden lenkille.

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti