24. marraskuuta 2016

Kun on pimeää ja ankeaa niin tankataan!!

Huomenta! Minusta on tullut ihan vellihousu!! Nyt kun on oikein pimeää ja sataa, niin on helppo jättää aamulenkki väliin,kun ei ole lamppua. Muutenkin on ollut nyt kamalan vaikeaa pitää himonsa kurissa. Minä olen melkein sitä mieltä, että kaikilla ihmisillä tulee joskus himo makeaan ja kaikkeen hyvään. On valetta jos sanotaan ettei niin ole! Olen aina sanonut myös sen, että äiti, joka sanoo ettei koskaan väsy lapsiinsa valehtelee. Minulla tuohon herkkuun himoon vaikuttaa ainakin hormoonit, tietty aika kuukaudesta voisin syödä ihan mitä vaan, ja nyt tässä kuussa olen lipusunut, myönnän sen. Ottanut itse leipomia sämpylöitä, pannukakkua ja vispipuuroa. Ja EI siinä EI ole mitään pahaa, te jotka jo hypervnetiloitte siellä niin rauhoittukaa :D Olen asettanut itselleni tiettyjä tavoitteita ja haluan ne saavuttaa. Olen kuukauden ja kolmen päivän päästä menossa elämäni ensimmäiselle pitkälle lomalle, ihanaan aurinkoon ja ihan kahden elämäni auringon kanssa. Haluan olla kunnossa, haluan olla ylpeä omista saavutuksistani ja haluan että kummpaninikin voi olla ylpeä minusta. Kun olen saavuttanut jotain omassa ymmärryksessäni haluan kehittää sitä, haluan tulla paremmaksi ja haluan oppia, jotta voin ohjata myös muita. Haluan tehdä asiat oikein rauhassa ja haluan todistaa, että kiireellä ei saavuteta mitään.


Elämässä kun tehdään muutoksia, vie se aikaa oli kyseessä ravinto tai treeni. Olen saavuttanut treenillä nyt tiettyjä juttuja, saanut hieman lihasta, paljon on vielä saamatta ja työtä on paljon ja tahtia ja painoja lisättävä. Töissä ollaan uusien asioiden edessä, muuntaudutaan personal trainerista myös kuorma-autokuskiksi, uuden ryhmäliikunta tunnin vetäjäksi ja opiskellaan kokoajan alaa lisää. Kun puhutaan minun omasta treenaamisesta ja syömisestä, myös minulla on tukeni sen suhteen, en halua valmentaa itseäni. JA se tuki on ollut minulle kultaakin kalliimpi, koska minä voin keskittyä vain tekemiseen ja muut miettii sen mitä teen :D Nyt ollaan päästy iso askel eteenpäin ja löydetty se minun juttu, pienillä muutoksilla minusta voi tulla vaikka mitä jos en jää tälläiseksi :D Kotona on paljon muutoksia, lapsien koulu, harrastukset, läksyt, englanti, kertotaulut ja ihanat uhmaiät tuo oman haasteensa tähän meidän hetkiseen arkeen. Silti olen onnellisempi kuin koskaan ja väitän myös lasteni olevan tyytväisiä elämäänsä. Ollaan tehty "pientä" pintaremontia rakennettu meidän näköistä elämää ja siitä tulee hieno, lämmin ja rakkauden täyteinen. Meillä ei säästellä haleja, pusuja saatika kehuja. Kaikki vie aikansa, kaikella on oma tarkoituksensa ja se vaikuttaa kaikkeen positiivisesti.


Sunnuntai on se minun tankkaus päivä. Vedetään mannapuuroa, riisipuuroa, spagettia, hedelmäsalaattia, karjalanpiirakoita, karkkia, pullaa, pannaria ja jäätelöä!! Odotan sitä kauhun sekaisin tuntein. Plussaan varmasti sen 3 kiloa, mutta on jännä nähdä häviääkö makean himo ja kulkeeko treeni millälailla. En ajatellut vetää mitään övereitä mutta ajattelin nauttia päivästäni todella :D En ole koskaan aikaisemmin tankannut tällätavalla joten kokemuksia on vaikea kuvitella vielä. Odotan sitä kuin pikkupoika uutta mopoa :D Kerron teille ensi viikolla miten minulle kävi. Nyt aletaan aamupalalle tyttöjen kanssa ja aletaan tähän päivään.

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti