4. lokakuuta 2016

Positiivinen palaute piristää :D

Pessimisti ei pety koskaan!!! Näinhän se varmaan menee. Ai niin erittäin hyvää lokakuun 4. Päivän huomenta. Meillä näytti olevan pakkasta melkein kaksi astetta ja ajattelin kirjoittaa teille, ennenkuin lähden ihanaan raikkaaseen aamuun, lenkille. Positiivisuus on asia, joka on minun mielestäni hävinnyt ihmisten elämästä. Tekeekö sen se ainainen kiire ja elämän hektisyys vai voiko ihmiset huonosti. Minäkin olen todella ollut negatiivis sävytteinen muutaman viime vuoden ajan, vaikkei se ulos päin kaikille ole näkynytkään. Olen huomannut, sen vasta nyt ihan lähiaikoina. Miten se minulla on ilmennyt? Mikään ei oikein ole kiinnostanut, kaikkiin asioihin olen ajatellut ei kannata, vitui...si se menee kuitenkin. Koti jotenkin ahdisti ja pääsi senkin takia riistäytymään hieman käsistä. En jaksanut ilahduttaa enää lähimmäisiäni, kehittyä työssäni ja ennenkaikkea olla iloinen.

Viikko sitten tiistaina olin asiakkaani kanssa salilla, ja sinne saapui eräs mies. Vanha tuttuni, jota en ollut hetkeen nähnyt. Juteltiin siinä niitä näitä ja sitten tuli se positiivinen palaute. Mies sanoi minulle, että kyllä huomaa että olet treenannut, olet meinaan saanut hyvin lihasta itseesi. Se jos mikä tuntui hyvältä! Minä saanut lihasta?? Kyllä olen yrittänyt treenata, nostaa painoja, tehdä loppuun asti sarjat. Aina kuitenkin on tuntunut siltä, että mitään ei tapahdu. Mutta kyllä tapahtuu varsinkin jos se huomataan :D Se jos mikä antaa motivaatiota jatkaa eteenpäin vieläkin kovemmin. Monet kysyy, että mitä varten treenaat, vastaan aina että itseäni. Olen kauan haaveillut tietynlaisesta osaamisesta ja kropasta, ja nyt ensimmäisen kerran olen menossa oikeaan suuntaan. Vieläkin hitaasti, mutta pienin askelin ja varmasti, minulla ei ole kiire mihinkään ;D




Toinen asia josta minä sain antaa itse itselleni positiivista palautetta oli viime perjantain koulutus päivä Kotkassa. Olin maailman ihanimman saijan kanssa oppimassa uutta. Kävin STRONG by Zumba koulutuksen ja voin kertoa, että aivan huikea tunti!!! Mutta se mikä oli parasta oli se, että minä jaksoin kokopäivän. Paljon jäi treenattavaa ja opittavaa, mutta hei nythän se työ vasta alkaa. Olen aivan liekeissä, aloittamassa uutta ryhmäliikunta tuntia. Pitkästä aikaa se palo ja motivaatiota on löytynyt takaisin. Haluan kehittää itseäni, tulla paremmaksi ja pärjätä työssäni vieläkin paremmin. Haluan kylvää ympärilleni motivaatiota ja uskoa, siihen että jokainen pystyy mihin vaan. Jos minäkin pystyn kaikki pystyy!! Nyt kun olen reissanut taas ympäri suomen, oli eräällä ABC asemalla loistava idea! Naisten vessan peiliin oli meinaan kirjoitettu teksti; Olet kaunis  tänään!! Se jos mikä piristi. Kehuja ei tule koskaan liikaa, kylväkää niitä ympärillenne, ja ennenkaikkea ottakaa niitä vastaan jos saatte. Nyt minä lähden positiivisin ajatuksin lenkille!!


Ihanaa viikkoa kaikille, olette kaikki oman elämänne sankareita <3

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti