11. tammikuuta 2017

Joulu, uusivuosi, loma!!!

On mennyt taas ihan liian pitkäaika siitä kun olen viimeksi kirjoittanut! Nyt kirjoitan puhelimella, thaimaan ihanassa lämmössä, joten kirjoitus virheistä nyt jo nöyrä anteeksi pyyntö😅 Joulu on ehdottomasti lempiaikaani, saa laittaa kotia,nähdä lasten riemu ja tehdä hyvää ruokaa. Minulle tämä joulu oli ehdottomasti tärkeä,koska edellinen joulu oli elämäni hirvein. Satsasin tähän jouluun paljon, näin vaivaa, laitoin kotia, leivoin ja kokkasin. Tein lahjoja itse ja halusin kaikesta täydellistä. Ja kyllä jouluni olikin täydellinen, siinä oli kaikki tärkeimmät ihmiset, jollakinlailla läsnä, ruokaa oli riittävästi, kenelläkään ei ollut kiire, eikä kukaan ollut pahalla mielellä. Treenit jäivät todella vähiin joulukuussa, mutta olin itselleni armollinen ja pidin ruokani kuitenkin aisoissa. Kyllä minä herkuttelin jouluaattona,joulupäivänä ja vielä tapanin päivänäkin. Joulu oli kuitenkin erillainen, rauhallisempi kuin koskaan ennen, en sressannut mistään, vaan nautin joka hetkestä.


Sitten tuli se kauan odotettu thaimaaseen lähtö! 18 päivää laatuaikaa rakkaani kanssa. Ero tytöistä oli ainut asia joka askarrutti. Nyt lomaa on jäljellä enää 4 päivää, mutta ikävä kotiinkin alkaa olemaan todella kova. Tämä on minun ensimmäinen näin pitkä loma ilman tyttöjä ja ensimmäinen loma myöskin kaukomailla. Säät eivät meitä ole hellineet auringonpaisteella kuin muutamana päivänä, mutta lämmintä on ollut. Satanut ei onneksi ole kui kahtena päivänä. Loma on ollut rakkauden täyteinen, on ollut ihana kävellä käsikädessä, puhua syvällisiä, miettiä tulevaa ja "haudata" vanhoja asioita vailla minkäänlaista kiirettä! Syksy oli kaiken kaikkiaan kiireinen ja todella hektinen, jonka tuoman väsymyksen huomasi vasta lomalla. Ensimmäinen viikko lähestulkoon nukuttiin, 15h vuorokaudessa. On ihanaa välillä heittää kiireet ja velvollisuuset nurkkaan ja vaan nukkua. Tiedän että se on monelle mahdotonta, mutta pienikin irtiotto arjesta riittää. Minulle elämä mahdollisti nyt vähän pidemmän. Hotellilla on myös kuntosali, jossa olen muutaman kerran käynyt, mutta sali ilman ilmastointia +30 asteen kuumuudessa on minulle liian tuskallinen paikka 😅 Niinpä olemme keskittyneet kävelyyn,
Sitä on tehty  päivittäin ja paljon. Parhaimpina päivinä varmasti ollaan kävelty rantateitä kuuden kilometrin matka.


Uusi vuosi ja uudet lupaukset? Lupasin ennen tänne lähtöä elämäni naiselle (hän tunnistaa kyllä itsensä) että opettelen arvostamaan itseäni!!! Se on minulle kova haaste eikä varmasti onnistu vuodessa. Itsetunto jota minulla ei ole pitäisi saada takaisin. Kuten rakkaani minulle juuri totesi; olen kuin ruma ankanpoikanen joka ei uskalla kasvaa joutseneksi! Se on totta, en löydä itsestäni juuri mitään hyvää! Olenhan aina ollut jollakinlailla huono, aina on ollut joku joka osaa tehdä asiat paremmin. Mutta onko se oikeasti niin? EI SE OLE! Minä en ole täysin tomppeli,idiootti tai korvattavissa kenellä vaan. Tämä on se minun taisteluni joka pitää aloittaa ja ehdottomasti voittaa! Haluan kasvaa joutseneksi, olla ylpeä itsestäni, kehittyä elämän ihan joka saralla!

Täällä ollessani olen vasta tajunnut miten väsynyt olen ollut, junnanut paikallani. Tarkoitan lähinmä töitäni, omaa treeniäni. Tämä vuosi on minun vuosi, tehdään siitä myös minun näköiseni! Miltä minä sitten näytän? Rumalta ankanpoikaselta? Vaisulta hiirulaiselta? EN TODELLAKAAN! Vaan oman elämäni joutsenelta, innostuneelta, hyvinvoivalta, onnelliselta, rakastuneelta ja ennen kaikkea tasapainoiselta aikuiselta naiselta! Tätä kohti me lähdetään nyt yhdessä kaikki menemään. Olen lukenut tällä lomalla paljon, töihini liittyvää kirjallisuutta. Vuonna 2017 laitetaan ihmisiä oikein urakalla kunnolla kuntoon!!! Karkoitetaan rasvaa, lisätään lihasta, tuodaan elämään hyvää oloa ja virkeyttä! Olen enemmän kuin liekeissä palaamassa täältä kotiin ja tarttumasta toimeen. Jos ruikutan jotakin turhaa tai oman elämäni huonoutta niin antakaa korville, koska minun elämäni ei ole koskaan ollut näin hyvin!!!! Mutta aina sitä voidaan parantaa ja tehostaa!

Joulu ja loma ovat tuoneet ainoastaan kaksi plussa kiloa ja nestettä kroppaan, ne otetaan syntymäpäiviini mennessä pois ja vielä vähän enemmänkin! Treenit polkaistaan käyntiin tiistaina aivan uudella innolla ja paremmilla tavoitteilla! Pidän teidät ajantasalla! Olette minulle tärkeitä ja kiitos kun jaksoitte lukea blogiani vuoden  2016! Yritän kirjoittaa enemmän tänä vuonna. Otan mielelläni vastaan aiheita mistä haluatte että kirjoitan, pyrin parantamaan ja oppimaan kirjoittamaan parempaa ja toimivampaa blogia!



Aurinkoisin terveisin sanna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti