17. syyskuuta 2016

Syksy, loistava fiilis!

Hellou!

Olen nyt muutaman viikon ollut ilman nopeita hiilihydraatteja ja todella tarkalla ruualla. Mitäs on tapahtunut?? PAINO ON TIPPUNUT 2,5 KILOA!! Olo on aivan jäätävän hyvä. Ei ole nälkä, ja jaksaa tosi hyvin touhuta ja treenata. Olen itselle asetetusta tavoite painosta jäljessä enää 900g,  joten sitä täytyy tarkastaa ;D Nälkähän kasvaa syödessä. EN siis riudu, en nää nälkää, treenaan aivan normaalisti ja jaksan hyvin. Teen työni ja olen täynnä energiaa. Ihana on laittaa housut jalkaan, kun ne ei yhtään purista. Se miten kauan näin vielä mennään en osaa ihan varmaksi sanoa, mutta vielä hetki. Olen onnekas kun ympärilläni on ihmisiä jotka tukevat minua, eivät kyseenalaista miksi teen niin tai näin. Vaan ovat ylpeitä ja kannustavat. Ja siitä saa voimaa omaan tekemiseen. Tästä on hyvä jatkaa ja lupaan teille kertoa miten prjektini onnistuu.

Mitä muuta tämä syksy on tuonut minun elämääni, laardin lähtemisen lisäksi? Rauhan ja levollisuuden. Olen oppinut itsestäni ihan huimasti, olen jopa hivenen ylpeä nykyisestä hapituksestani. Rakas äitini sanoi minulle eilen, että onpas minulla fiksu tytär!! Minä ja fiksu eivät meinaan ole kuuluneet samaan lauseeseen koskaan :D Olen oppinut nauttimaan elämästäni, rauhasta, siisteydestä, ja kyllä jopa yksin olosta. Minusta on ihana olla välillä ihan yksin, nauttia hiljaisuudesta ja kutoa vaikka sukkaa. On ihanaa kun paikat on järjestyksessä ja puhtaat. Sanotaankaan, että sekasorto ihmisen elämässä näkyy hänen huushollissaan ja kropassa. Itse olen huomannut sen että minun kroppani toimii todella paljon paremmin kun oma henkinen jaksaminen on tasapainossa. Ja hei minä en ole ollut koskaan mikään siisti ihminen, mutta nyt nautin siitä kun on siistiä ja jaksan nähdä vaivaa sen eteen. Huomasin eilen myös että en enää ole edes äkäinen :D


Kiire on se asia joka tänä päivänä pilaa monta asiaa! Itsellänikin päivät alkaa usein jo viiden aikaan aamulla ja päättyy illalla kahdeksan jälkeen. Silti pyrin saamaan jokaiselle päivälle aikaa rauhoittua lasteni ja rakkaani kanssa. Lasten kanssa tehdään yhdessä läksyt, syödään rauhassa ja vaihdetaan päivän kuulumiset ja tehdään yhdessä monenlaista. Illalla on maailman parasta käpertyä nukkumaan mieheni kainaloon ja tuntea olevansa tärkeä. Olen omassa työssäni huomannut sen, että asiakkailla on aina kamala kiire saavuttaa tavoitteensa ja oppia kaikki. Myönnän olen ollut itse ihan samanlainen, mutta elämäni on opettanut minua rauhoittumaan. Haluankin haastaa teidät kaikki siihen, että jokaisena päivänä tulee rauhoittua ja nauttia siitä mitä sinulla on. Elämä on hieno lahja, kun sen vaan oivaltaa oikein. Minä olen oivaltanut paljon ja se näkyy minussa joka suhteessa :D Ihanaa viikonloppua! Nauttikaa elämästä ja rakkaistanne <3


<3 Sanna

PS: Jokainen ihminen on ainutlaatuinen ja jokaisella ihmisellä on mahdollisuus onnistua missä vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti