2. huhtikuuta 2019

My day: Mitä mä oikein teen kaikki päivät?

Usein minulta kysytään, että mitä sä teet kaikki päivät, niin tässä esimerkki yhdestä mun keväisestä päivästä. 


Herätyskelloni soi tänä aamuna (1.4.19) 5.15. Oli aika nousta kaurapuuron keittoon.  Kun sain perheen miehet syötettyä ja töihin, oli kello jotain kuuden paikkeilla. Isäni on ollut meillä joitakin päiviä vähän auttelemassa niin siksi puhutaan monikossa. Oli aika alkaa valmistaa tämän päivän lounasta. Eipä siinä muutakuin hernekeitto tulille.

Keiton kiehuessa oli minulla hyvää aikaa tarkistaa sähköpostit sekä asiakkaiden viikonlopun kuulumiset. Puoli kahdeksalta herätin lapset ja aloin tehdä heille aamiaista. Syötiin puurot porukalla ja lähdettiin kohti koulua. Oli Emmin kouluterveystarkastus. Kaikki oli Emmillä hyvin ja tyttö pääsi pian ensimmäiselle tunnille.


Minä vuorostani otin puhelimen käteen ja hoidin juoksevat asiat samalla, kun join äidillä nopean kupin kahvia. Kahvin jälkeen oli aika lähteä kuorma-auton rattiin. Ajelin toisella autolla isäni kanssa mursketta montusta, kelirikkovarastoon. Ajelin apuna sellaisen kolme tuntia. Sitten olikin lounastauko. Valmista hernekeittoa oli onneksi meille kaikille, joten ruuan kanssa ei tullut paniikkia.


Tytöt ovat olleet käsityökerhossa koko kouluvuoden aina näin maanantaisin, koska kerho on koulun jälkeen, ei taksit tuo lapsia näin maanantaisin kotiin. Mutta olen saanut aina järjestetttyä niin, että olen hakemassa tyttöjä puoli kolmen aikaan koululta. Sitten onkin vuorossa läksyt ja päivällinen porukalla.


Minun työpäiväni jatkuu vielä kello 18.00, kun on vuorossa tämän viikon ensimmäinen jumppa. Sinne olen menossa jo puoli kuuden jälkeen. Tänään on vuorossa kovasykkeinen hiittitunti Strong by Zumba. Jumpalta olen kotona puoli kahdeksan aikaan.


Sitten alkaakin iltapalojen ja seuraavan päivän eväiden valmistus sekä keittiön siivous. Kaikki muut ovat nukkumassa jo yhdeksän aikaan, mutta itse pääsen sänkyyn vasta kymmenen jälkeen, kun olen ennen sitä käynyt saunassa ihan rauhassa.


Tässä on yksi esimerkkipäivä, siitä mitä minun päivissäni tapahtuu. Tästä päivästä puuttui vielä omat treenit ja usein päivään kuuluu tietysti myös asiakastapaamisia. Ystäväni sanovat usein, että olen hullu, kun kaikkien omien töiden lisäksi vielä sekaannun mieheni töihin, mutta ne on hienoa vaihtelua päiviin. Työtunteja tulee viitenä päivänä viikossa reippaasti yli 10 tuntia päivässä, mutta rakastan koko sydämestäni kaikkea mitä teen.

<3 Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti